Branding & website The Youth Company
Mijn samenwerking met The Youth Company begon in november 2014. Voordat ik me op de website stortte, ben ik begonnen met het ontwikkelen van een visuele identiteit voor TYC. De samenwerking verliep super: prettige en directe communicatie zorgde ervoor dat we elkaar snel begrepen. Het logo, geïnspireerd op origami en symbolische ‘maakbaarheid’, staat inmiddels op vele websites, drukwerk, infopacks en truien en wordt gezien over heel Europa.
In november 2017 was TYC toe aan doorontwikkeling van hun website. Ze waren gegroeid en wilden dit laten zien aan de wereld. Opnieuw volgde een super goede samenwerking waar we samen de gehele website hebben uitgedacht, vormgegeven, gevuld. Het resultaat is een strakke, frisse WordPress site.
Zelf ben ik heel trots dat ik bij heb kunnen dragen en nog steeds bijdraag aan dit bedrijf. Ik sta volledig achter de missie van TYC en vind dat ze geniale dingen doen. Daarom vind ik het ook heel leuk dat ik met regelmaat gevraagd word voor het vormgeven van nieuwe projecten.
EDIT: in 2021 is TYC door omstandigheden helaas gestopt. Je kunt de website dus niet meer live bekijken.